czwartek, 13 września 2012

i po dramie:)

Długa przerwa.... mnoga zdarzeń. Nawet nie wiem od czego zacząć. Warszawa. Po tak długiej przerwie.Wniosek.. Warszawa nie jest kapsułą czasu.Zdecydowanie :) tutaj szczątki wspomnień odnajduje w małych szczegółach,drobnych detalach. Jednak to miasto urosło,rozrosło się niewiarygodnie.Estakady,ogromne budynki,nowoczesny styl i siedem lat nieobecności sprawiły,że znów jestem tu nowicjuszem.Najpierw cholerny gps przewiózł mnie z punktu A do punktu B przez cała masę punktów nijak nie mających się do początku alfabetu :)Jednak po długim krążeniu , setce wypowiedzianych słów mocno niecenzuralnych ,wreszcie dotarłam do celu.Warsztaty dramy w oparciu o teatr forum..Centrum astronomiczne ( no bo gdzie taki kosmita jak jak mógłby trafić ;) pusta sala i oczywiście jestem pierwsza. Niesamowite jak po mimo posiadanych na plecach lat bywania w świecie i wśród ludzi , za każdym razem czuję się jak uczniak w pierwszej klasie.Serce drży, ręce się pocą  i nagle tak strasznie wątpisz w swoją inteligencję. Klasyfikujesz się ,porównujesz i" wszechstrasznie" oceniasz.....Czy Wy też tak macie? Czy jednak może znowu powinnam udać się do specjalisty ;) Czy wchodzenie w nowe sfery budzi wasze kompleksy ,lęki?Jak sobie z tym radzicie? w moim przypadku pomógł zdecydowanie prowadzący warsztaty i "guru" teatru forum Adrian Jackson.. Starszy mężczyzna z tak niewiarygodnym poczuciem humoru:) dosłownie, nie raz spadałam z krzesła słysząc jego anegdoty a do tego sposób w jaki je opowiadał. Dla mnie jako aktorki uczta warsztatu!. Nie opowiem czym jest teatr forum, bo przez pięć bardzo intensywnych dni sama mam nadzieję,że zrozumiałam chociaż jądro informacji :) Wiem tylko,że jest to metoda która działa .którą chcę wykorzystać do pracy z tymi,tórym bardzo może to pomóc lub pokazać im,że są drzwi i są rozwiązania ..... Zachwyconam,zainspirowanam i urzeczonam :) przepis na jesień juz za dwa dni
ache Karla

ps. zachęcam jednak do interakcji Panowie i Panie...Dialog jednak bardziej inspiruje :)
ps2 oddemonizowałam Warszawę:)
link dla tych ,których zainteresuje teatr forum

http://www.cardboardcitizens.org.uk/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz