poniedziałek, 17 września 2012

Oświadczenie

Szanowni Państwo

Jestem osobą o dużej wrażliwości,często określanej mianem "neurotycznej"....
Mam za sobą dużo przykrych doświadczeń z dzieciństwa i wczesnej młodości
Wiem czym jest przemoc,doświadczyłam jej i doświadczałam nią innych..
Podejmowałam w życiu wiele nierozważnych decyzji i ponosiłam tego koszty..
Brałam,piłam upadałam i wstawałam.....
Kochałam, nienawidziłam i znowu kochałam....
Nie opowiem tego światu bo świat ma swoje problemy..
Wspieram anonimowo pewne cele i instytucje w które wierzę...
Jeśli  bycie w tym kraju aktorem popularnym ma się wiązać z wieczną ustawką,histerią, epatowaniem własną mizerotą,zwalaniem winy na wszystkich,nie braniem odpowiedzialności za siebie i własne życie ,reżyserią perfekcji własnego życia zaraz po to by ten mit obalić....to chce zostać operatorem koparki...... i  mówię to z wielkim szacunkiem dla tego zawodu...


pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz